Δεν μπορείς να νικήσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
Δεν μπορείς να πολεμήσεις τους εχθρούς που 'χεις μέσα σου.
Μπορείς να τους αγκαλιάσεις, να τους γνωρίσεις, να τους αγαπήσεις.
Να μάθεις να ζεις με αυτούς και να δέχεσαι τα λάθη τους.
Όχι με βία, αλλά με αγάπη, μόνο έτσι θα καταφέρεις κάποτε να τους εξοντώσεις.
Αγάπησε τη σκοτεινή σου πλευρά, μετράει πιο πολύ από το να αγαπάς το "στιλιζαρισμένο" εγώ σου...

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Για σένα...


Συγχώρεσε με για όσα δε μπορώ να σου πω...
Είναι κλεισμένα στα υπόγεια του μυαλού μου...
Μου είναι δύσκολο βλέπεις να αποτυπώνω τα συναισθήματα μου σε λέξεις...
Πες το ντροπή, φόβο.. εγώ ακόμη το ψάχνω...
Ένα μόνο δε θέλω... Μην αμφιβάλλεις ποτέ! Για το τι είσαι για μένα.. ο μόνος άνθρωπος που στέκεται δίπλα μου... Για το τι νιώθω για σένα.. Σ' αγαπάω απίστευτα χαζούλα, ακόμη κι αν δε στο λέω συχνά.... Για το αν αποζητώ την παρέα σου.. φυσικά και την αποζητώ! Μαζί σου ξεχνάω τις έννοιες μου και κάνω τις τρέλες μου... Για το πόσο ειλικρινής είμαι μαζί σου.. είμαι όσο πιο ειλικρινής αντέχει η ψυχή μου.. μπορεί να αργώ να σου πω τι υπάρχει στο κεφάλι μου ή να στα λέω
μπερδεμένα που και που.. ψέμματα όμως δεν θα ακούσεις από τα χείλη μου...
Είμαι γκρινιάρα, είμαι δύστροπη, είμαι ανασφαλής, θέλω να με νταντεύουν, θέλω να μου δείχνουν προσοχή... ξέρω, δύσκολος άνθρωπος!...
Είμαι εδώ όμως για σένα.. για ότι χρειαστείς.. μια χαζοβιόλα να περάσεις την ώρα σου.. κάποιον να σε ακούσει.. παρέα για το σαββατόβραδο.. έναν ώμο στα δύσκολα (τι ώμο δλδ! ολόκληρη εκεί θα είμαι!).. ένα γέλιο στη χαρά κι ένα δάκρυ στη λύπη (ή και το αντίθετο!)... ξέρω να δίνω νομίζω.. και σε σένα θέλω να δώσω...
Να 'σαι ευτυχισμένη θέλω και να μου χαμογελάς... γιατί τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα...

Για σένα γουρουνάκι μου.. έστω κι αργά.. έστω κι ανορθόδοξα...




(Χωρίς ανθρώπους δίπλα σου είσαι μισός... Αρκεί να βρεις τους σωστούς... Φιλία.. μεγάλη λέξη.. μεγάλο πράγμα... Δύσκολο πράγμα... Βασικό, να ξέρεις να βάζεις στην άκρη το εγώ και να κοιτάς και το εσύ.. και το εμείς... Αξίζει η άτιμη.. αξίζει πολλά...
Γι' αυτό δώσε σημασία στη φιλία που αξίζει... Μόνο να κερδίσεις μπορείς...)

9 σχόλια:

issallos είπε...

....................... συνχωραμε .... θα παραμεινω σιωπηλος θαυμαστης τωρα ....!!!!

issallos είπε...

ενιωσα ξαφνικα πως ημουν αδιακριτος......
παρακαλω σβησε τα σχολια μου.....
ειναι αταιριστα δε τετοια καταθεση ψυχης
καληνυχτα....

Unidentified είπε...

Εγώ πάλι δεν θα σιωπήσω...
Θα σε ευχαριστήσω για άλλη μια φορά, γιατί τα λόγια σου μου δίνουν δύναμη και με γεμίζουν ικανοποίηση... Δεν πίστευα ποτέ ότι τα λόγια μου μπορούν να ακουμπήσουν κάποιον πέρα από εμένα...
Καλή σου νύχτα...

Unidentified είπε...

Καθόλου αδιάκριτος...
Ότι γράφεται εδώ αυτό το σκοπό έχει...
Να το μοιραστώ...
Ο καθένας όσο και όπως το καταλαβαίνει και το νιώθει...

Ανώνυμος είπε...

Eχεις ενα τοσο αμεσο τρόπο εκφρασης των συναισθημάτων σου...που κερδίζεις αμέσως τον άλλο...συνέχισε ετσι!!

Venus on fire είπε...

Τι όμορφες σκέψεις και πόσο τρυφερά αισθήματα.

Μπράβο σου . Με άγγιιξες πολύ με το κείμενο σου. Τυχεροί όσοι σε έχουν δίπλα τους.

Φιλιά πολλά.

Unidentified είπε...

Merlin...
Σ' ευχαριστώ πολύ...
Καλώς ήρθες στην όαση του μυαλού μου λοιπόν και καλό μας ταξίδι...
Καλό βράδυ...

Unidentified είπε...

Venus...
Αν υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι δίπλα σου για να σου δημιουργήσουν αυττά τα συναισθήματα, τότε μπορείς να νιώθεις κάθε μέρα και λίγο πιο τυχερός νομίζω...
Πολλά ευχαριστώ και χίλιες καληνύχτες...

next_day είπε...

ανατρίχιασα....