Δεν μπορείς να νικήσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
Δεν μπορείς να πολεμήσεις τους εχθρούς που 'χεις μέσα σου.
Μπορείς να τους αγκαλιάσεις, να τους γνωρίσεις, να τους αγαπήσεις.
Να μάθεις να ζεις με αυτούς και να δέχεσαι τα λάθη τους.
Όχι με βία, αλλά με αγάπη, μόνο έτσι θα καταφέρεις κάποτε να τους εξοντώσεις.
Αγάπησε τη σκοτεινή σου πλευρά, μετράει πιο πολύ από το να αγαπάς το "στιλιζαρισμένο" εγώ σου...

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Ονειροπλασία...

Αυτή τη νύχτα νιώθω πάνω μου το χάδι σου. Νιώθω να αγγίζεις απαλά το κορμί μου και φτάνοντας στα χείλη μου να μου χαρίζεις το ωραιότερο φιλί...
Κοιτάω τα αστέρια και στον ουρανό σχεδιάζω τη μορφή σου, σε βλέπω να μου χαμογελάς από ψηλά...
Όταν κοιμάμαι, σε νιώθω δίπλα μου να με κρατάς σφιχτά και να μην αφήνεις τίποτα να εισβάλλει και να ταράξει τη γαλήνη που φέρνεις στη ψυχή μου. Και λίγο πριν κλείσω τα μάτια μου και αφεθώ στην αγκαλιά σου και αποκοιμηθώ, σ' ακούω να μου λες "Κοιμήσου ήρεμη και μη φοβάσαι. Για πάντα θα 'μαι εδώ, να το θυμάσαι..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: