Δεν μπορείς να νικήσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
Δεν μπορείς να πολεμήσεις τους εχθρούς που 'χεις μέσα σου.
Μπορείς να τους αγκαλιάσεις, να τους γνωρίσεις, να τους αγαπήσεις.
Να μάθεις να ζεις με αυτούς και να δέχεσαι τα λάθη τους.
Όχι με βία, αλλά με αγάπη, μόνο έτσι θα καταφέρεις κάποτε να τους εξοντώσεις.
Αγάπησε τη σκοτεινή σου πλευρά, μετράει πιο πολύ από το να αγαπάς το "στιλιζαρισμένο" εγώ σου...

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Στο εμείς...

Υπάρχουν ώρες που το μόνο που θέλω είναι να χάνομαι στο βλέμμα σου. Υπάρχουν στιγμές που το μόνο που ζητάω είναι να βουλιάξω στην αγκαλιά σου. Υπάρχουν νύχτες που το μόνο που χρειάζομαι είναι ένα σου χάδι...
Κι αυτές οι ώρες, αυτές οι στιγμές, αυτές οι νύχτες όλο και πληθαίνουν, και πυκνώνουν και γίνονται πιο έντονες, πιο δυνατές. Γιατί κάθε ώρα έρχομαι ένα βήμα πιο κοντά σου, κάθε στιγμή σου χαρίζω ακόμη ένα κομμάτι μου.. γιατί κάθε μέρα σε αγαπάω πιο δυνατά, πιο αληθινά, πιο ολοκληρωτικά...
Και η αγάπη αυτή μου δίνει δύναμη.. Μου δίνει κουράγιο να τρέξω στο άγνωστο, μου δίνει θάρρος για να αντέξω το αβάσταχτο, μου δίνει φτερά για να πετάξω πάνω και πέρα απ' όλους και απ' όλα.. Εκεί που υπάρχεις μόνο εσύ και μόνο εγώ...
Εκεί που βασιλεύει το εμείς.. Εκεί...

4 σχόλια:

Ginny είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=SGBLiGFaddo

Καλημέρα!

Unidentified είπε...

Always to the point!..

Καλή σου μέρα...

anima είπε...

Όπου εσύ κι εγώ

Στο δικό μας βασίλειο

Εκεί που το εμείς..αποκτά νόημα και αξία

Χωρίς αμφισβητήσεις και διαπραγματεύεσεις

Στο βασίλειο της Αγάπης..

φιλί ξανά

Jade είπε...

Τότε λοιπόν εκεί να χτίσεις μια μικρή, ζεστή φωλιά (για δύο) και να κουρνιάσεις μέσα μέρχι να 'ρθει εκείνος γλυκά να σε ξυπνήσει.. ^^