Δεν μπορείς να νικήσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
Δεν μπορείς να πολεμήσεις τους εχθρούς που 'χεις μέσα σου.
Μπορείς να τους αγκαλιάσεις, να τους γνωρίσεις, να τους αγαπήσεις.
Να μάθεις να ζεις με αυτούς και να δέχεσαι τα λάθη τους.
Όχι με βία, αλλά με αγάπη, μόνο έτσι θα καταφέρεις κάποτε να τους εξοντώσεις.
Αγάπησε τη σκοτεινή σου πλευρά, μετράει πιο πολύ από το να αγαπάς το "στιλιζαρισμένο" εγώ σου...

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Σωσίβιο...

Κι εσύ μου ζητάς να σε σώσω.
Από τι; Από ποιον;
Βρήκες και άνθρωπο να προσφέρει σωτηρία.
Καλά καλά δεν μπορώ να σώσω τον εαυτό μου.
Αντί να αναζητάς σωτήρες και σανίδες,
γιατί δεν προσπαθείς να αγαπήσεις;
Να νιώσεις, να αφουγκραστείς, να γευτείς,
να σεβαστείς, να δεχτείς;
Πρώτα απ' όλα τον εαυτό σου.
Έπειτα κάποιον άλλον, και κάποιον άλλον...
Έτσι δεν θα χρειάζεσαι πια σωτηρία,
δεν θα έχεις ανάγκη από σωσίβια και φιλιά ζωής.
Παρά μόνο από εμπειρίες, από γνωριμίες,
από λάθη, από βαθιά βλέμματα.
Μην τρέχεις μονίμως να σωθείς, κάποια στιγμή
θα κουραστείς και θα παραδοθείς άλλωστε.
Σταμάτα, κοίταξε κατάματα
και αντιμετώπισε ό,τι σε τρώει.
Σώπασε και γίνε αυτό που θες να αντικρίζεις.
Ζητάς να σε σώσω.
Από τι; Από ποιον; Ξέρεις;
Κι εγώ παλεύω ακόμα να με σώσω από μένα...

2 σχόλια:

Jade είπε...

Εύκολο να παραδινόμαστε και να ζητάμε βοήθεια.. Να ρίχνουμε την ευθύνη της σωτηρίας στα χέρια άλλων..
Καλά τα λες, μα ποιος ακούει..


..Τι κάνεις, είσαι καλά?


Καλό μήνα και
καλή μας Άνοιξη..
Φιλιά! :)

Unidentified είπε...

Εδώ δεν μας ακούμε εμείς οι ίδιοι που τα λέμε πολλές φορές...!! ;)
Καλά είμαι Jade μου, υπομένω και επιμένω..!
Καλή μας άνοιξη, με ήρεμες και όμορφες στιγμές! :)
Τα φιλιά μου..